کرم تقویت کننده و ترمیم کننده موی قهوه ای مدل Brunette (200) میلی لیتر فولیکا

0 (0)

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • برند فولیکا
  • حجم 200 میل
  • سازگار با مو انواع مو, قهوه ای
  • کشور ایران
  • مناسب برای آقایان, بانوان, مو
+ اطلاعات بیشتر
کرم تقویت کننده و ترمیم کننده موی قهوه ای مدل Brunette (200) میلی لیتر فولیکا مو نیز مانند پوست، نیاز به محصولات تقویتی دارد برای اینکه بتوانید موی شفافی داشته باشید و از سالم بودن موهایتان لذت ببرید باید از کرم های تقویت کننده استفاده کنید. کرم مو معمولا وظایف زیادی را در بهبود و […]کمتر
گارانتی 2 ساله یاران بیوتی
ضمانت اصالت کالا

3 عدد در انبار

  • ارسال توسط فروشگاه لوازم آرایشی یاران بیوتی
90,600 تومان
متشکریم بازخورد شما دریافت شد

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کرم تقویت کننده و ترمیم کننده موی قهوه ای مدل Brunette (200) میلی لیتر فولیکا

کرم تقویت کننده و ترمیم کننده موی قهوه ای مدل Brunette (200) میلی لیتر فولیکا

مو نیز مانند پوست، نیاز به محصولات تقویتی دارد برای اینکه بتوانید موی شفافی داشته باشید و از سالم بودن موهایتان لذت ببرید باید از کرم های تقویت کننده استفاده کنید. کرم مو معمولا وظایف زیادی را در بهبود و زیباتر شدن تار های مو ایفا می کند، که به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد. در اولین قدم شما باید بدانید که از کرم مو بعد از حمام و موقع حالت دادن و خشک کردن مو استفاده می کنند. این محصول می تواند با مواد اولیه فرمالوسیون شده در خود، بهترین بازدهی را برای مو داشته باشد و پس از اولین استفاده شروع به ترمیم بافت موهای قدیمی کند. شاید برایتان جالب باشد که کرم تقویت کننده و ترمیم کننده موی فولیکا خشکی تار ها را به طور کامل از بین می برد و آبرسانی مورد نیاز مو را به شکل صحیحی انجام می دهد؛ زمانی که آبرسانی مو به صورت روتین وار صورت بگیرد دیگر خبری از خشکی مو و آسیب های وابسته به آن (موخوره، پوک شدن تار مو و غیره) نیست. روغن هایی که در ساختار این محصول استفاده شده، هرگز چربی بیش از حالت معمولی را به مو تزریق نمی کند و ظاهر موی شما را نامرتب نشان نمی دهد. ویژگی منحصر به فردی که این محصول دارد این است که: رنگ موی شما را ثابت نگه می دارد و از کدر شدن هایلایت و رنگ موهای شما جلوگیری می کند، موهای قهوه ای نیز از این قائده مستثنی نیستند و نیاز واقعی به این کرم مو دارند. وز شدگی مو یکی از مشکلاتی است که افراد با آن مواجه هستند؛ با استفاده از این کرم مو شما دیگر دچار وز شدگی نخواهید شد و پس از سشوار و براشینگ، مویی لخت و یک دست خواهید داشت.

نکات مهم در خرید

نکته هایی که در خرید کرم مو باید به آن دقت داشته باشیم بسیار زیاد است اما مهم ترین آن ها: اصالت کالا و وزن محصول است. برای خرید این محصولات باید وب سایت معتبری را انتخاب کنیم که این وب سایت ها، رقابت بسیار تنگاتنگی در فروش دارند. شما می توانید راهکار هایی را برای پیدا کردن سایت های اینترنتی خوب جست و جو کنید تا در نهایت خرید لذت بخشی را تجربه کنید. وزن بالای کرم تقویت کننده مو، به شما این امکان را می دهد که موهایتان را در مدت طولانی احیا و بازسازی کنید.

قیمت کرم تقویت کننده و ترمیم کننده موی قهوه ای مدل Brunette (200) میلی لیتر فولیکا

اگر پرداخت پایین ترین قیمت کرم تقویت کننده و ترمیم کننده موی قهوه ای مدل Brunette (200) میلی لیتر فولیکا برایتان مهم است باید بدانید یاران بیوتی، با عرضه مستقیم محصولات فولیکا، پایین ترین مبالغ فروش را در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند به راحتی خریدشان را انجام دهند و از این کرم تقویت کننده استفاده لازم را ببرند. رنج قیمتی این محصول به صورت واضح در سایت ثبت شده که شما می توانید تعداد بالای آن ها را نیز از ما خریداری کنید.

توضیحات تکمیلی

کرم تقویت کننده و ترمیم کننده موی قهوه ای مدل Brunette (200) میلی لیتر فولیکا

مشخصات
برند

فولیکا

حجم

200 میل

سازگار با مو

انواع مو, قهوه ای

کشور

ایران

مناسب برای

آقایان, بانوان, مو

امتیاز کاربران به:

کرم تقویت کننده و ترمیم کننده موی قهوه ای مدل Brunette (200) میلی لیتر فولیکا

(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش