شامپو ضد زردی مو مدل SILVER (200) میلی لیتر فولیکا

0 (0)

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • برند فولیکا
  • حجم 200 میل
  • سازگار با مو آسیب دیده, انواع مو
  • کشور ایران
  • مناسب برای آقایان, بانوان, حمام, مو
+ اطلاعات بیشتر
شامپو ضد زردی مو مدل SILVER (200) میلی لیتر فولیکا طرفداران موهای بلوند و دکلره شده، دیگر نگران رنگ موهایتان نباشید. عوامل زیادی از جمله: آب نور خورشید کلر مواد شیمیایی مصرفی و غیره هستند که باعث می شوند رنگ موی اولیه شما، از حالت اولیه خارج شود و رو به زردی برود. موهای بلوند […]کمتر
گارانتی 2 ساله یاران بیوتی
ضمانت اصالت کالا

ناموجود

  • ارسال توسط فروشگاه لوازم آرایشی یاران بیوتی
ناموجود
متشکریم بازخورد شما دریافت شد

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شامپو ضد زردی مو مدل SILVER (200) میلی لیتر فولیکا

شامپو ضد زردی مو مدل SILVER (200) میلی لیتر فولیکا

طرفداران موهای بلوند و دکلره شده، دیگر نگران رنگ موهایتان نباشید. عوامل زیادی از جمله:
آب
نور خورشید
کلر
مواد شیمیایی مصرفی و غیره
هستند که باعث می شوند رنگ موی اولیه شما، از حالت اولیه خارج شود و رو به زردی برود. موهای بلوند معمولا از ترکیبات متعددی، شکل می گیرد که اگر مراقبت های لازم از مو انجام نشود ممکن است قسمتی از مو که دکلره شده، تماما زرد شود و به بافت و رنگ نهایی موی شما آسیب برساند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است شما راه های مراقبتی مانند: خرید شامپو های ضد زردی را انجام دهید و با هزینه های بسیار کم از رنگ کردن مجدد مو جلوگیری کنید. رنگدانه های بنفشی که در شامپوی SILVER فولیکا وجود دارد، باعث از بین رفتن زردی مو می شود و به اصطلاح این رنگ را خنثی می کند. جالب است بدانید این شامپو تنها وظیفه تنظیم رنگ موی شما را بر عهده ندارد بلکه به تقویت تارهای مو نیز کمک بسیاری می کند؛ ترکیبات سیلیکونی این شامپو، باعث این اتفاق (بازسازی بافت مو) می شود.

نکات مهم در خرید

شامپویی که پس از رنگ و دکلره کردن مو، خریداری می کنید بسیار اهمیت دارد پس در انتخاب آن کوشا باشید. پیشنهاد می شود حتما پس از اتمام کار (رنگ کردن مو) با رنگ کار خود مشورت کنید تا بهترین شامپو را متناسب با رنگ و بافت موهایتان، خریداری کنید. ناگفته نماند که اکثر آرایشگرها این شامپو پر قدرت را برای بهتر به نمایش گذاشتن کارشان، پیشنهاد می دهند. افرادی که رنگ مو بلوند، یخی و نقره ای دارند، باید خرید این شامپو را در اولویت قرار دهند چراکه این افراد بخاطر رنگ موی انتخابیشان، در معرض زرد شدن موی بیشتری قرار می گیرند.
پس از خرید این شامپو باید دقت داشته باشید که اگر موهایتان را با آب گرم و داغ خیس کنید و از شامپو ضد زردی استفاده کنید، بازدهی بهتری را مشاهده خواهید کرد. در ضمن شما عزیزان باید استراحت 1 تا 2 دقیقه ای به مو بدهید و پس از آن، تارهای مو را با آب سرد آبکشی کنید تا فولیکول های مو به خوبی بسته و رنگ مو، ثابت شود.

 

قیمت شامپو ضد زردی مو مدل SILVER (200) میلی لیتر فولیکا

قیمت شامپو ضد زردی مو مدل SILVER (200) میلی لیتر فولیکا با توجه به کار درمانی که انجام می دهد، منصفانه است. در کل باید بدانید که تمام محصولات مراقبت از موی فولیکا دارای رنج قیمتی مناسبی هستند پس با خیالی راحت، این محصولات را در سبد کالایی خود قرار دهید و از فرمولاسیون قوی آن ها لذت ببرید. به یاد داشته باشید با پرداخت قیمت ناچیز و خرید این شامپو، زردی موهایتان را به تعویق میاندازید و حس رضایت را در خود جاودانه می کنید.
قیمت شامپو ضد زردی فولیکا در سایت یاران بیوتی به طور دقیق و لحظه ای ثبت شده که شما می توانید با چند کلیک ساده به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید و در تمام ایام سال، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

توضیحات تکمیلی

شامپو ضد زردی مو مدل SILVER (200) میلی لیتر فولیکا

مشخصات
برند

فولیکا

حجم

200 میل

سازگار با مو

آسیب دیده, انواع مو

کشور

ایران

مناسب برای

آقایان, بانوان, حمام, مو

امتیاز کاربران به:

شامپو ضد زردی مو مدل SILVER (200) میلی لیتر فولیکا

(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش